دررسانه ها:

كودكان 31 استان در جشنواره تجسمي كودك و نوجوان اصفهان

كودكان و نوجوانان 31 استان كشور در نخستين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي كودك و نوجوان با يكديگر رقابت مي‌كنند. آثار برگزيده اين جشنواره در قالب كتاب منتشر خواهند شد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مركز هنرهاي تجسمي، نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در شش رشته طراحی، نقاشی، تصویرسازی، کولاژ، کاریکاتور و خوشنویسی در رده‌های سنی 6 تا 9 سال و 10تا 14سال برگزار می‌شود. 

در این دوره، کودکان و نوجوانان برگزیده جشنواره‌ها و مسابقات استانی از هر استان در كارگاه‌هاي تخصصي هر يك از رشته‌ها با يكديگر رقابت مي‌كنند. 

جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان با هدف توجه به ارزش و اهمیت هنر کودکان و نوجوانان، ایجاد بستر مناسب برای شناخت و رشد و تعالی استعدادها و معرفی هنر کودکان و نوجوانان با موضوعات آسمان آبی، هوای پاک، طبیعت، نماز و دعا، باران، ورزش، نشاط و سلامت، احترام به خانواده و مردان الهی برگزار خواهد شد.

نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری استانداری اصفهان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، موسسه فرهنگی اکو، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، شهرداري اصفهان و موسسه توسعه  هنرهای تجسمی معاصر و با حمایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی 3 تا 5 مرداد در شهر اصفهان برگزار می‌شود. 

آثار برگزيده در قالب كتاب منتشر خواهند شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا